Nya lådor i lättlästhyllan!

Fler saker som är nya: Lådorna i hyllan för lättlästa böcker.

Förut har vi haft några blandade lådor och tidsskriftssamlare. Böckerna stod trångt och var svåra att se. Därför köpte jag in dessa fina lådor:
Lättlästhylla med boklådor. En del av lådorna föreställer vagnar som dras av hästar. Andra bildar ett tåg med bokstäverna A B C på vagnarna.


Alla lådorna är märkta med vilka böcker som ska stå där. Det är lätt att bläddra och hitta rätt bok. Dessutom ser det kul och trevligt ut i hyllan!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ny blogg och nya boktips!

Bloggen slutar!

Film: Dom som bestämmer