Nya lådor i lättlästhyllan!
Fler saker som är nya: Lådorna i hyllan för lättlästa böcker.
Förut har vi haft några blandade lådor och tidsskriftssamlare. Böckerna stod trångt och var svåra att se. Därför köpte jag in dessa fina lådor:
Alla lådorna är märkta med vilka böcker som ska stå där. Det är lätt att bläddra och hitta rätt bok. Dessutom ser det kul och trevligt ut i hyllan!
Förut har vi haft några blandade lådor och tidsskriftssamlare. Böckerna stod trångt och var svåra att se. Därför köpte jag in dessa fina lådor:
Alla lådorna är märkta med vilka böcker som ska stå där. Det är lätt att bläddra och hitta rätt bok. Dessutom ser det kul och trevligt ut i hyllan!
jättefina!
SvaraRaderaVisst är de! Jag blev så glad när jag hittade dem, hade letat efter bra lådor.
Radera